[Javalist] Maven + War + JWSC

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 13:05:10 CET

Szia!

Attól függ, hogy hogyan akarod használni. Ha standard módon, standard
eszközökkel, és te választhatod meg őket, akkor no problem. De ha
kicsit is eltérsz, akkor véged. És igen, a curve nagyon-nagyon hosszú.
Én pl. senkinek nem ajánlom Maven-be vágnia egy expert  vagy oktatás
nélkül. Itt _szerintem_ nem működik a "majd élesben megtanuljuk"
dolog. Annak csak gányolás a vége, és előbb utóbb refactorálni kell a
build struktúrát.