[Javalist] cassandra buhera

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2011. Nov. 16., Sze, 10:24:46 CET

2011/11/16 Zsombor <gzsombor at gmail.com>:
> Egy beágyazott, clusterező adatbázist én is már keresek egy ideje, ezen
> kivűl tárolja perzisztensen az adatokat, és legyen gyors is :) valószínűleg
> ez így együtt lehetetlen :) Amíg meg nem írom, saját kezüleg ;)
> Viccet félretéve, mongo-val tényleg az van, hogy csak egy szálon ír, s ha az
> ember meg akarja várni, amíg tényleg kiirja, úgy már nem olyan gyors. S ez a

Hat a sync az mindig szopas, szerencsere az az app, amivel
tesztelgetek nem akar syncelni, annyira nem fontos neki. De azert ha 1
szalon is ir, egy szal gyorsabban tud szerializalni akarmilyen
formatumba, mint ahogy egy igen izmos hdd ki tudja irni. Pl 600
meganyi adatot 1 masodperc alatt siman kiteszel standard java
szerializacioval. Ugyanennyit nem is tudom milyen szuper raides
merevlemez konfiguraciora lehetne kitolni 1 masodperc alatt. Meg a
SSD-nek is valahol 150 mb/s korul van az irasi sebessege, a jobbaknak.
Szoval ez csak nem lehet fajdalmas korlat. Vagy felreertek valamit?