[Javalist] release notes készítése Maven-nel

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2011. Nov. 23., Sze, 16:20:03 CET

Elmondom én is a folyamatunkat a release notes generálásra, mert
szerintem vicces:

Használunk egy csomó issue trackert, de túl egyszerű lenne onnan
generálni, meg van egy ilyen jogszabály, hogy hány százalék helyi
lakost kell foglalkoztatni...

Van egy emberünk, aki soha életében nem tudott programozni, valahogy
az IT részlegre keveredett, és most főállású Release Manager, és ami
durva, hogy napi 8-10 órában tényleg nagyon lelkiismeretesen a
munkáját végzi, aminek egyik része az amire a kérdés vonatkozott:
Excel táblázatokat vezet, emailekkel bombáz minket, és szaladgál az
irodában, majd minden release előtt és után elküldi a változásokat az
érintetteknek egy szép emailben.

Magyusz