[Javalist] firebird

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Nov. 27., V, 22:37:52 CET

Hi,

2011. november 27. 11:11:55 dátummal Kővári Csaba az alábbiakat írta:
> Nem nagyon vagyok otthon a témában, de miért jobb, egy külön
> alkalmazásszerver?

  Nem kell külön, használsz egyet a Servlet miatt... be lehet állítani a
Tomcat-ben egy connection pool-t és abból kérsz el egy connection-t, így nem
kell a programodba drótozni a JDBC driver-t. Ennél már kicsit előremutatóbb a
JPA, ahol a DB típusa se lényeges a programodban. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor