[Javalist] szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

Peter Verhas peter at verhas.com
2011. Okt. 2., V, 21:31:23 CEST

Ez az egész maven, meg SVN mizéria az Eclips-szel vagy NetBeans.

A bin könyvtár emlegetését nem is értem. A maven asszem azt target-nek hívja.

Szóval nálunk úgy működnek a projektek, hogy mindenkinek a magánügye, hogy Eclipse, NetBeans vagy bármi egyéb van a gépén, és hogy Linux, Windows, OSX vagy akármi más. A projekt maven (vagy ant, ebből a szempontból mindegy, bár inkább maven), és az kerül az svn-be, ami projekt, és semmi ami IDE.

Akkor volt szívás az SVN-nel, amikor a command line verzió, meg a subclipse nem volt kompatibilis a kliens formátumban. Amíg rá nem jöttem. Mostanában inkább Eclipse-t használok, nincs vele gondom. Se maven, de svn. Vannak hülyeségei, de egy idő után megtanulja az ember kikerülni, és akkor jó. Már fel se tűnik. Unixon meg a command line és a vim természetes.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com