[Javalist] szuperkezdő, doksit már olvastam és nem értem! maven kérdések

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 19., Sze, 18:13:07 CEST

2011/10/18 András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>:

Na, akkor most lenne egy utolsó kérdésem! :) Tudok fordítani,
függőségek kezelve vannak, appserver -t elindítani, leállítani. Van
deploy és un-deploy. Az egyetlen problémám, hogy valahogy így néz ki a
projekt struktúra nálam:

FőProjekt
- GWT Kliens
- SajatLib
- EJB
- EAR
- EAR/KicsiEAR

Két lehetőségem van:
1, belerakom a jboss plugin -t a FőProjekt pom.xml fájljába
2, belerakom a jboss plugin -t az KicsiEAR projekt pom.xml fájljába

Az 1, lehetőség következménye, hogy a jboss-modulnak deploy esetén
fogalma sincsen, hogy az ear állomány az EAR/KicsiEAR/target
könyvtárban van. Ahogy láttam nem is lehet neki megadni, hogy hol
keresse a fájlt. Így ha a FőProjekt -nél tolok egy mvn package
parancsot, akkor
kézzel másolhatom a fájlt. Pont ezt akartam elkerülni.

A 2, lehetőség következménye, hogy miután a FőProjekt könyvtárában
kiadom az mvn package parancsot be kell lépnem két könyvtárral
beljebb, hogy ott meg kiadhassak egy mvn jboss:hard-deploy parancsot a
deploy miatt. Ez egészen konkrétan kijelentve kényelmetlen! Ez meg a
másik dolog, amit el akartam kerülni.

Kérdések és lehetséges megoldások szuperkezdő, épphogy botladozó maven
felhasználóként:
- valahogy össze lehet fogni azt egy feladatba (itt azt hiszem, hogy
goal, míg ant -ban task volt) mondjuk a FőProjekt pom.xml fájljában,
hogy melyik modul melyik goal -ját csinálja meg? Számomra van értelme
annak, hogy a fő pom.xml fájlból "látunk" lefelé a modul pom.xml
fájlokba.
- Valahogy meg lehet adni a jboss pluginnak, hogy hol keresse a fájlt?
Nem hiszem, hogy én vagyok az első, akinek ez a nyűgje.
- vagy másoljam a fájlt mondjuk egy fájlmásolással foglalkozó
pluginnal? Gondolom, hogy csak van ilyen. :)

Előre is köszönöm a segítséget!

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --