[Javalist] URLConnection - ReadTimeout

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Okt. 21., P, 10:26:00 CEST

Hmm, érdekes. A connectTimeout nálam is működik de a readTimeout volna
az érdekes. GSM alapú internet esetén időnként kiakad a letöltés közben.
Ezt szeretném megszakítani és megfelelően lekezelni. Azért nem a teljes
letöltés idejét figyelem, mert lényeg a folyamatosságon van, ha lassú de
folyamatos az elfogadható.

1.6.0.26-os Linux-os JDK-val próbálom, nálad milyen verzióval működött?

sirkalmi