[Javalist] deploy hiba (jboss-6)

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 24., H, 08:38:55 CEST

2011/10/24 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>:
> Hi,

>  Nagyszerű... és mi volt a baj? :)

Szerintem az, hogy a .war fileban is valamiért belemászott az ejb-jar.
Nem volt kellően tiszta az, hogy melyik maven modul melyikre és hogyan
hivatkozik és melyik provided és melyik nem. Volt egy másik ilyen
gondom pénteken, ahol a javaee-api -t raktam bele többször a csomagba
és gyönyörű volt, hogy a jboss 1 percig csak ontotta a kivételeket! :)

Kellett ez a szívás, hogy megtanuljam azt a tényt, hogy ezt is meg
kell tervezni. :)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --