[Javalist] webes modulok és deploy

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 30., V, 09:23:36 CET

Hi,

2011. október 30. 09:08:31 dátummal András Csányi az alábbiakat írta:
> Felmerült bennem egy kérdés és elkezdtem megcsinálni, de belefutottam
> egy olyan esetbe, amire nem tudom a választ egyelőre.

  :)

> Azt találtam ki, hogy modulárisra csinálok meg egy webes
> alkalmazásomat. Azt akarom, hogy a forráskód tekintetében is legyen
> moduláris. Valahogy így képzeltem el:
> [...]
> Forráskód szintjén ezt úgy akartam megvalósítani, hogy:
> - Webes kliens web
> - Webes kliens EJB
> - Webes kliens Lib
> - Felhasználók kezelése web
> - Felhasználók kezelése EJB
> - Felhasználók kezelése Lib
> - Hírolvasó web
> - Hírolvasó EJB
> - Hírolvasó Lib

  Nocsak, feltaláltad a portleteket? :)

> Csomagolás EAR -ba történik, amelyben van egy WebesKliens.war és a
> többi, mint jar.

  Mondom én.

> Most azt látom, hogy lehet, hogy több problémát csinálok ezzel
> magamnak, mint hasznot. De úgy voltam vele, hogy ha nem kérdezem meg,
> akkor sosem tudom meg, hogy mélyre buggyantam-e a "szedjünk szét
> mindent, amennyire csak lehet" világban vagy sem. :)

  Teljesen jó elképzelés az, hogy szedjük szét, ami nem egybe tartozik, erre
van a JSR-168 és a JSR-286 specifikáció, mint Portlet1.0 és Portlet2.0. Ha
ilyen irányban haladnál, akkor javaslom, hogy egyedi keretrendszer kókányolás
helyett használj portált. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor