[Javalist] [OFF] Re: befalazott gép

Peter Verhas peter at verhas.com
2011. Sze. 15., Cs, 08:52:01 CEST

DEC OSF/1 Alpha gép volt, és ORACLE Financials futott rajta.

Nekem Molnár János mesélte a történetet (úgy tudom, ma is a HP-ban dolgozik (DEC -> Compaq -> HP)), aki már másodkézből hallotta egy olyan embertől aki konkrétan követte az Ethernet kábelt a falig.

Szóval tök megbízhatatlan az egész történet, de anekdotának jó.

A másik történetet, ami hasonló viszont első kézből hallottam: amikor az ELTE épülete készült (info park) a bejáráskor derül ki, hogy a tervrajzon "Usereket fogadó szoba" néven nevezett helységnek nincs ajtaja. Se a terven, sem a valóságban. A munkások (kőműves, gipszkartonos, villszerelő, festő) nem foglalkozott vele, bemásztak az ablak melletti 30cm résen, megcsinálták amit kellett, a végén kimásztak, és nem szóltak senkinek.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805