[Javalist] [spam] Re: [spam] Re: CGI variable

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2011. Sze. 22., Cs, 09:41:30 CEST

Jaaaa :) Egy ilyet csinaltam valamikor
http://todomap.googlecode.com/svn/minigeoip/ hasznald nyugodtan
inspiraciokent vagy copypaste-kent ha tetszik. pl ide van beagyazva:
http://hu.todomap.org/geoip Az elvileg hivatalos listat dolgozza fel
geoip adatbaziskent. Egy ideje mar nem hasznaltam, de amugy egesz
pontosan mukodott.

A GEOIP-t egyebkent en is ruhellem, de neha van ertelme. Pl a gugli
jol teszi hogy a cseh lapokat reszesiti elonyben a cseh IP cimekrol.
Amig be nem allitod a preferences-ben. Ez lenne szerintem a kulturalt
modja.