[Javalist] javax.mail

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2011. Sze. 28., Sze, 10:44:51 CEST

Sziasztok,

van egy problémám, ami előtt értetlenül állok:

Sima szöveges leveleket küldök ki, ISO8859-2 kódolással, de próbáltam már
UTF-8-cal is. Az a gond, hogy néha az első levél még jó, de a későbbiekben
az ő és ű betűk elromlanak. Sajnos a probléma az éles rendszerben
jelentkezik, és a tesztrendszeren nem.

Van valami tippetek, mi lehet az oka?

A kód, mivel küldöm:

  public static boolean sendMail(String sender, String recipient, String
subject, String body) throws AppException {

    try {

      Properties prop =     System.getProperties();

      String SMTPHost = AppProperties.getProperty("SMTPHost", "localhost");

      prop.put("mail.smtp.host",SMTPHost);

      prop.put("mail.smtp.auth","false");

      Session ses1                               =
Session.getInstance(prop);

      MimeMessage msg                 = new MimeMessage(ses1);

      msg.setFrom(new InternetAddress(sender));

      msg.setRecipients(Message.RecipientType.TO, recipient);

      String subj = subject;

      if (AppProperties.getIntProperty("TEST_APP", site, 0) == 1) {

        subj += " [TEST APPLICATION]";

      }

      msg.setSubject(subj, "ISO8859-2");

      msg.setText(body, "ISO8859-2");

      Transport.send(msg);

      return true;

    } catch (Exception e) {

      throw new AppException(AppException.MAIL_SUCCESS_ERROR, e);

    }

  }

Köszi a segítséget.

Üdv,