[Javalist] javax.mail

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2011. Sze. 28., Sze, 13:01:31 CEST

Szia,

 a template is, és a logolt szöveg is teljesen jó.

A Message.writeTo által visszaadott szöveg viszont rossz. Ott már pl az =F5
kód helyett ? szerepel.

A célok között természetesen volt mindenféle (gmail, exchange, thunderbird
platformoknál: linux, solaris, win, iPhone) mindenhol rossz. Nem kliens
oldalon van a gond, már a mail server is rosszul kapjam meg. Persze, hiszen
a MimeMessage rontja el.

KoZo