[Javalist] Válasz: Re: javax.mail

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2011. Sze. 29., Cs, 12:17:22 CEST

Mintha valami visszaállítódna? Olyan szerver védelmet már láttam, hogy egy crontab process rendszeresen visszaállította a szenzitív katalógusok tartalmát egy fokozottan védett shadow gépnek megfelelő állapotra (ez persze a publikus szerveren nem látszott). Így a változtatásokat mindkét helyen külön el kellett végezni, különben a következő frissítéskor visszaállt az előző állapot... Különösen a konfig fájlok esetén elég kínos tudott lenni, ha kifelejtődött a referencia gép update-elése...

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler
Team Leader
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH1-31
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck