[Javalist] System.out.println("árvíztűrő") probléma

Peter Verhas peter at verhas.com
2011. Sze. 30., P, 11:59:14 CEST

http://stackoverflow.com/questions/1259084/what-encoding-code-page-is-cmd-exe-using

Ez elég sok segítséget ad. Ha Windows az operációs rendszer amin fut a programod, beállítod a kóde page-et és utána akár ciril betűket is írhatsz.

A "registry buherált" windows-ra nem gondolom, hogy fel kell készülni. Ha egy rendszer szét van konfigurálva, akkor szét van konfigurálva. Ha csak be van állítva egy code page a CMD-re, akkor azt lehet használni, de az nem "buherált".

Azt feltételezni, hogy a code page cp852 ha Windows alatt vagy az esetek 99%-ban jó lesz. Én először ezt tenném meg, és utána megnézném, hogy befektetési szempontból érdemes-e tovább sportolni a maradék 1% egy részének lefedésére.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com