[Javalist] media store program

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Ápr. 5., Cs, 15:45:39 CEST

Néhányszor már felmerült, hogy jó lenne ha windowsos kliensek simán
tudjanak irni egy hálózati meghajtót, s arról a saját programunk értesítést
kapjon. Úgy tünt akkor a samba ilyesmire nem képes. Az ftp-hez kliens
kellett volna. Így maradt a webdav, elöször slide-al - lassú volt, nem
bírta a többszálú feldolgozást, s néha korrumpálódott. A végén maradt az
svn+apache webdavon keresztül, s svn-ből meg commit hookban hivtuk a
rendszerünket...  Ez nagyságrendileg pár százezer filet tárolt, s müködött,
de ezek elég kis fileok voltak.
Sajnos azóta se láttam jobb megoldást erre.