[Javalist] media store program

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2012. Ápr. 5., Cs, 18:11:00 CEST

Elnezest a masodkezbol kapott infokert, az elozo munkahelyemen (egy
szep nagy mediaceg) dolgoztak sokat a munkatarsaim media tartalom
SVN-ben felhalmozasaval es nagyon kellemetlen dolgokat mondtak rola.
Persze azert az a mennyiseg, amivel ok dolgoznak, az sem
elhanyagolhato.
Az svn az ha jol tudom megprobalja a dolgokat szepen verziozasra
igazitani, azaz diffenkent tarolni, ez meg csak text dolgokkal megy
jol. Amikor a java forraskododat tartod benne (pl en meg mindig svn-t
hajtok szabadidomben) azert ez nem gubanc, de egy nagyobb forgalmu
CMS-nel mar talan az lehet.

A masik dolog amisaokt szidtak, az a jackrabbit, de ezt nem csak toluk
hallottam, hanem sok mas embertol elotte. En azert meg kemenyebben
megrugdosnam mindkettot, mielott tarkonlovom, csak hogy tudjam hogy
telleg igaz-e az egesz.