[Javalist] media store program

eMeL emel at emel.hu
2012. Ápr. 5., Cs, 22:29:18 CEST

> Volna egy olyan feladatom, hogy nagy mennyiségű (milliós nagyságrendű)
> változatos formátumú média állományt (főleg képek és pdf, de doc, xls,
> odt, stb. is) kellene tárolni visszakereshetően.

Olvastam tanulmányt Oracle és Firebird adatbázisról is, amiben mindkét
esetben kimutatták, hogy a Blob-ban tartott adatok hatékonyabban
tárolhatóak (hely, sebesség) mint a filerendszerben tároltak.

Nem mellékesen a tároló és a kliensek közötti protokol is egyértelműbb.
A metaadatok visszakeresése is hatékonyabb.
A tranzakcionalitás is egyértelműbb.

Én ezt a jól bevált utat céloznám meg.

eMeL