[Javalist] Ejb tanulás

Csaba Czuczor czuczor.csaba at gmail.com
2012. Ápr. 17., K, 07:54:03 CEST

Kicsit gyorsabban ment el a levél, mint szerettem volna :)

Szóval, van az EAR-nél van az "application.xml", amiben meg tudod adni
a web modult (ide kerülne az 1-es)  , az EJB modul-t (ide kerülne a
3-as), és a library-k helyét (ide kerülne a 2-es, és ezt látja  az
1-es és a 3 is).

Ebből is látszik, hogy szerencsés lenne úgy felépíteni az app-ot, hogy
az 1-esben lévő servlet a 2-esen keresztül érje el a 3-as EJB bean-ek
szolgáltatásait. Javaslom, hogy nézd át a "facade" design pattern-t.

Remélem, ez segített valamit, és talán majd valaki más is megerősíti amit írtam.

Üdv,
Chico