[Javalist] Spring ismerkedes

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2012. Aug. 7., K, 00:37:12 CEST

Egyértelműen weaving probléma van, ha türelmesen végignézed a stack
tracet, ami Spring esetén szinte mindig elég segítőkész:

java.lang.IllegalStateException: Must start with Java agent to use
InstrumentationLoadTimeWeaver. See Spring documentation.

Na azért nem kell mindennek bedőlni, van ennél kényelmesebb szövőgép is...

Én most így nem tudom fejből, hogy mit szoktam használni, mert
referenciából szoktam kimásolni, de tuti nem kellett még JAVA_OPTS-ban
agenttel szórakozni a JPA miatt.

http://static.springsource.org/spring/docs/2.5.x/reference/orm.html
ennek a megfelelő Spring verziójú változatát olvasd végig (nem tudom
miért nem a 3-asat dobja már a google)

kis keretes írás:

When is load-time weaving required?

Not all JPA providers impose the need of a JVM agent (Hibernate being
an example). If your provider does not require an agent or you have
other alternatives (for example applying enhancements at build time
through a custom compiler or an ant task) the load-time weaver should
not be used.

Magyusz