[Javalist] Spring + nemi JSF

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Aug. 7., K, 18:42:47 CEST

Sziasztok,

Most, hogy elkezdtem ismerkedni a Springgel, merult fel bennem az alabbi:

Jo lenne, ha hasznalni tudnam valahogy a JSF XHTML
tagjeit/leironyelvet, anelkul, hogy maganak a JSF-nek
(faces-config.xml) a nyugjeit magamra kellene venni. Nagyon tetszettek
ugyanis azok az apro trukkok, ahogy pl. a tablazatokat vagy a gombokat
definialja.

A JSF annyibol nem tetszik, hogy egyszerre 2-3 helyen kell konfigolni
benne, hogy mi tortenjen, ehhez kepes a Spring lenyegesen egyszerubb,
hogy annotacioval mondom meg az URL-t a kontrollerben. Ezert nem
szeretnem, ha a JSF uralna az appot.

Nem tudom, hogy egyaltalan lehetseges-e ilyen, a JSF-ben annyira nem
merultem el.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621