[Javalist] JS Image Editor

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2012. Aug. 10., P, 09:32:50 CEST

Szia Viktor,

> http://pixlr.com/editor/

Köszi, ez jónak tűnik és a Drupal is használja, így biztos
beilleszthető egy oldalba

http://drupal.org/project/imageeditor

esetleg tapasztalatod is van róla, jól használható ?

Lehet, hogy jobb lett volna úgy feltennem a kérdést, hogy melyiket ne
válasszuk, mert rosszak a tapasztalatok, vagy zsákutca, mint szintén a
Drupal oldalon láttam "Picnik - it closed on April 19, 2012".

Ha van rá egy kis időtök és szívesen megosztanátok e témában a
tapasztalatokat akkor ne tartsátok magatokban.

Előre is köszi,
Attila.

Idézet (Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com>):