[Javalist] Spring model nem megy at JSP oldalra

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Aug. 11., Szo, 09:09:24 CEST

Ez a Wicket jonak tunik, ki fogom probalni.

Az az igazsag, hogy most csak ismerkedek a Springgel. A JSP-t
tobbe-kevesbe ismerem (khmm....), legalabbis tudom mi ez, es nagyjabol
tudom, hogy mukodik (szakasztott hasonlo van Ruby-ban is, ERB a neve,
csak ott nincsenek specko tagek). Nem akarok nagy hirtelen egyszerre
tobb mindennel ismerkedni, hanem szep aprankent.

Egyelore tolom JSP-vel az appot, amig ez a kis pelda el nem keszul.
Reszben azert, mert egy (illetve ket) JSP-s tutorial alapjan haladok,
reszben pedig azert, mert egyelore tenyleg eleg egy szornnyel kuzdeni.

Ezzel egyutt nagyon koszonom a tippet, valoszinuleg a Wicket lesz az
en baratom, bar azt meg nem latom, hogy a Spring-hez hogyan fogom
hozzacsatolni - de hat ez mar az en rovidlatasom...

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu