[Javalist] Netbeans ékezet probléma továbbra is

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2012. Aug. 17., P, 12:00:28 CEST

Sziasztok !

Sajnos elszóltam magam, nem javították ki a Netbeans 7.2-ben az ékezet problémát viszont valamit kiderítettem.
Történt ugyanis hogy amikor feltettem a 7.2-t akkor az output panalen jók voltak az ékezetek most meg már nem,
elkezdtem gondolkozni mit állítottam át azóta. A szokásos netbeans.conf fájl kiegészítettem ezzel pár napja:

netbeans_default_options="......... -J-Dfile.encoding=UTF-8"

Ez nekem azért kellett mert néha projekteken kívül is megnyitok a netbeans-szel szerkesztésre fájlokat (amik tipikusan utf-8 kódolásúak),
és ehhez kell ez a configurációs beállítás, hogy az ékezetek jók legyenek.
De ettől viszont az output panelen jelennek meg helytelenül az ékezetes karakterek.
Szóval eddig nem sikerült a problémára megoldást találni :(

Joe