[Javalist] Spring perszisztalas/merge nem megy

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Aug. 21., K, 00:21:38 CEST

Az ott van.

Az volt a megoldas, hogy a spring-servlet.xml-ben korlatozni kellett a
component-scan hatokoret a controllerekre, mig az
applicationContext.xml-ben valtozatlanul kellett hagyni.

Ugyanis (a #spring csatin segito emberkek irtak le) ebben az esetben a
spring-servlet.xml komponens scan/injekcioja felulirja azt ami az app
kontextusabol jonne. Ezert nem voltak tranyoim, mert a
spring-servlet.xml-be nem raktam tx taget, mert minek, a webes cuccokhoz
nem kell. Igy viszont menik.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.