[Javalist] JSP tag library - linkekhez

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Aug. 22., Sze, 10:30:59 CEST

Te, most kiprobaltam megint. Valamiert megy. Nem tudom, mitol.

De ha hiszed, ha nem, eddig nem ment.Folyamatosan kapartam magamat
amiatt, hogy jsp:element, jsp:attribute elemek sokasagaval kellett
kuzdenem ha egy nyuves linket ki akartam rakni. Mert anelkul mindig,
kivetel nelkul mindig azt kaptam, hogy <a
href="/articles/${article.id}">.

Nem talaltam ki, elhiheted, es azert egy curly brace par leirasa sem
okoz nehezseget. Tenyleg nem tudom, talan a rossz karmam. Mindenesetre
most jo.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621