[Javalist] Job-ütemező (lehet, hogy kicsit OFF)

Tamás Bódis tamas.bodis at gmail.com
2012. Aug. 22., Sze, 11:23:14 CEST

Sziasztok!

   A következő feladatra milyen megoldási irányokat (kész eszközök,
"zacskós-termékek" + pluginek, stb) javasoltok:

   Adott sokféle legacy alkalmazás (parancssorból SQL-ek futtatása,
unix/windows batch, REXX, Cobol, sok Javas és néhány .NET-es alkalmazás -
van ami CLI-s, van ami mondjuk WS/REST hívásra indul, stb.). A cég ezeket
hosszú távon szeretné egy egységes megoldásba ötvözni, ami két dolgot
jelent, Egyrészt technológia szempontjából a jövőben nem szeretnének
ennyiféle technológiát használni (itt a Java van megjelölve mint irány),
másodsorban viszont ezen kis alkalmazásokból folyamatokat akarnak
összerakni és azokat üzemeltetni (monitoring, stb.). Annyi még fontos
lehet, hogy vannak kézzel jóváhagyandó lépések is a folyamatokban...pl.
ezen 4 lépés végrehajtása után valakinek meg kell erősíteni a futás
sikerességét, s csak utána jöhetnek a további lépések.

   Ennyi információ alapján szerintetek merre lenne érdemes keresgetnem?
Milyen eszközöket ismertek erre? Googliztam már én is, de inkább a
valóságban idehaza is használt eszközökre / megoldásokra lennék kíváncsi
(barkácsolt megoldások is érdekelnek, hogy ha az vált be valahol).

  Megjegyzem én egy Jenkins alapú demót raktam össze most, ami nagyrészt
megy, de elég nehezen karbantarthatónak tűnnek a Job-ok egymásra
hivatkozásai, a Promoted builds részek...

Dánke!
// Bódis Tamás