[Javalist] SQLJ generált kód

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2012. Aug. 29., Sze, 10:57:09 CEST

Szia,

Ez nem csak a jéghegy csúcsa? Én azért kigyűjteném a generált
SQL-eket, replace-elném a :1 stb.-t, és körbejárnám, hogy nem-e tett
bele még több Oracle specifikus dolgot. Mivel nagyon Oracle termék,
nem lepődnék meg, ha tele lenne ilyennel.
Mi egy projektből kidobtuk, nem volt akkora munka. :)

Viczián István