[Javalist] Exception elkapása

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2012. Aug. 30., Cs, 15:24:12 CEST

Üdv,

Ez az uncaught izé elkapja a hibát, és a minimális elvárásokat teljesíti
is, de azért eléggé furcsa megoldás. Ha lenne valami szebb, akkor az nagyon
jó volna....

Minimál kód:
    public void mouseClicked(MouseEvent e) {
        super.mouseClicked(e);
        if (e.getClickCount() >= 2) {
          btn.performActionEvent(btn.DBLCLICKEVENT);
        }
    }

  protected void performActionEvent(ActionEvent ae) {
    super.performActionEvent(ae);
    switch (ae.getActionCommand()) {
      case DBLCLICK:
        NodeEditorDialog ned = new NodeEditorDialog(...);
        ned.setVisible(true);
        if (ned.getExitReason() == Helper.OK) {
        }
        ned.dispose();
        break;

Üdv:
*VigB*
http://www.datasolutions.hu

2012. augusztus 30. 14:56 Richard O. Legendi írta, <