[Javalist] Bonyolult xml struktura ellenorzese

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Dec. 3., H, 16:21:31 CET

Sztem attol fugg egyszer vagy tobbszor kell-e

Ha egyszer kell valszeg gyorsabb osszedobni egy xsd-t es egy xml editorral megnezni van-e hiba

Ha tobbszor kell majd akkor pl xsl jobb mert automatikus lesz kesobb

Sent from my cellular

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos