[Javalist] Bonyolult xml struktura ellenorzese

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 18:28:58 CET

Szia

Én használtam schematron-t report készítéshez. Ha XPath-al le tudod
írni a szabályaidat, akkor szerintem egyszerűbb, mint XSLT-ben
megírni. A schematron úgy működött, hogy a schematron assertekből és
reportokból generált egy XSLT-t, és ez az XSLT gyártotta le a reportot
adott input xml-ből. Ezt az XSLT compiler-t lehet testreszabni,
csinálhatsz text, html, xml output-ot is akár. Nem láttam pár éve, nem
tudom ehhez képest hova fejlődött.

czinkos