[Javalist] OO alapok

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Dec. 4., K, 23:52:40 CET

Sziasztok,

kicsit megirigyeltem Pétertől az írásokat, így én is megosztok néhányat a korábbi írásaim közül. Elsőként egy cikk azoknak, akik szeretnék megérteni az OO szemléletet:

http://programming.freeblog.hu/archives/2012/12/04/Az_objektum_orientalt_teoria_-_alapfogalmak/

A Java nyelvről egy szó sem esik benne, de talán mégis érdekes lehet, főként a kezdő kollégáknak.

Feedbacks are highly welcome and appreciated.

Üdvözlettel,

Iván
István Ketler
Senior Consultant
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH2-24
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com<mailto:istvan.ketler at lhsystems.com>
Internet: www.LHsystems.hu<http://www.lhsystems.hu/>

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos