[Javalist] tifyty szerda

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Dec. 5., Sze, 13:31:48 CET

A kulcsszó asszem az értő kéz. Ugye tudok basic vagy akár assembly nyelven is OO elvek alapján, szépen strukturáltan (olvashatóan) programozni, csak némi extra erőfeszítés kell hozzá. Jávában is megoldható, hogy egyetlen osztályom van néhány ezer metódussal, és az adja az egész programot (némi erőfeszítéssel és jól irányzott preprocesszorral még akár több fájlra is tördelhetem).

De a jávát épp azért szeretjük, mert nem kell hozzá annyira értő kéz (most lehet nyugodtan jót kacagni), magától is szép és olvasható. :)

István Ketler
Senior Consultant
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH2-24
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fovarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Peter Sipos