[Javalist] me kérdés(ek)

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2012. Dec. 31., H, 09:35:11 CET

Szia!

Tulajdonképpen nagyon is eszembe jutott. Csak az opera mini-t annyi
telefonon láttam már jól működni, hogy teljesen valószínűtlennek tűnt
ez a megoldás.
Egyfelől a nem túl nagy mérete miatt.
Másfelől meg ha bármekkora mérete is volna, a platformok, és azok
variációinak számosságát tekintve is.
Egyébként lehet platformot választani a letöltés előtt. De mivel az
enyémek közül egyik sincs felsorolva, kikerültem a "phone
wizard"-ot, és csak letöltöttem két félét, a 7-est, és a 4-est. A hetes
túl lassú volt, a négyes tiptop megy.

Még elvi lehetőség volna, hogy a funkciók egy legkisebb részhalmazára
koncentrálnak, ami várhatóan mindenhol megvan, de ahhoz az említett
program túl sokat tud. Eddig minden weblapot jól megjelenített. Ez
triviálisnak tűnik, és én még nem írtam böngészőt, nem tudom mekkora
feladat. De a nagy cégek vergődését látva ezen a téren, valami azt
súgja, hogy ez nem is biztos, hogy olyan kis falat.

Szóval ismeretlen a terület, még sok az ellentmodás, és a kérdés a
fejemben.

Zs.