[Javalist] me kérdés(ek)

Zsolt Gádori gadori.zs at gmail.com
2012. Dec. 31., H, 16:24:20 CET

Szia!

A kérdések tök ésszerűek.
Nem megrendelés, nem meló, hanem pihenés. Jelen lista azon kevés helyek egyike
ahol ki merem ejteni a "tanulni akarok" kifejezést anélkül, hogy röhögéstől
kéne tartanom.
JAVA-t már pár éve használok, de 7/24
adatbázis környezetben, mert a meló abban van. Ez is érdekes, de...
mindig is érdekeltek a "KÜTYÜK". Kezdve az AVR mikrovezérlőktöl
a viszonylag értelmes kézibigyókig, amiknek képernyőjük van, meg billentyűzetük,
meg adatkapcsolatuk, és nem csak egy oszcilloszkóppal, meg jelgenerátorral
lehet "kommunikálni" velük. (bár ez is tök jó!)
Csak eddig még mindig úgy alakult, hogy nem jutottam hozzá ilyesmihez.
Most lett egy viszonylag értelmes telefonom, és kaptam az alkalmon.
Nem androidos szuperfon, de java képes.
Nem vagyok a j2me-re ráragadva, csak ismerkedem, ha van jobb, akkor érdekel.
A kulcsszó a platformfüggetlenség, tudjam PC-n fejleszteni, és kütyün futtatni.
Ne legyen egy gyártófüggő fejlesztőkörnyezet, ami csak "arra a kütyüre" jó.
És a kütyük közt is legyen egy olyan közös nevező ami esetleg több
kütyüben is megvan.
A terület teljesen ismeretlen, és a JAVA ME volt képben, tekintve,
hogy napi szinten
JAVA-val foglalkozom. Valószínűleg jópár fogalmat is keverek, de majd...

Köszi:
Zs.