[Javalist] XML formátum probléma

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2012. Feb. 7., K, 13:05:59 CET

Sziasztok !

XML készítéssel van problémám. Amikor előállítom egy fájlban így néz ki az első sora:

<?xml version = '1.0' encoding = 'UTF-8'?>

Ez még nem is lenne probléma, de van egy másik program aminek ezt be kéne olvasni,
és az a baj vele hogy az encoding után van benne space, majd az egyenlőségjel után is
van benne space. Ha ezt a 2 space-t kitörlöm akkor be tudja a program olvasni, különben nem.
A kérdésem az lenne hogy lehet az XML-t úgy formázni hogy ne kerüljenek bele ezek a space-ek ?
Már gyártottam régebben is xml-eket, nem volt ilyen gondom, valami környezeti dolog lehet
ami beleszól, de nem tudom mi. Az is érdekes ha megnézitek hogy nem idézőjelek között van az
információ, hanem aposztrófok között. Ezt sem értem miért van.
Amúgy ezzel állítom elő az xml-t, ezt is néztem már a neten hogy lehetne másképp:

TransformerFactory transformerFactory = TransformerFactory.newInstance();
Transformer transformer = transformerFactory.newTransformer();
DOMSource source = new DOMSource(doc);
StreamResult result = new StreamResult(new File("...\\EPBEJ_GEN.xml"));
Transformer.transform(source, result);

Köszönöm ha van ötletetek.

Joe