[Javalist] DB horror

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2012. Feb. 23., Cs, 14:56:07 CET

Lecseréltem a DBCP-ét az egyik webappnál erre a C3P0-ra. Működik az
alábbi configgal:
context.xml:

<Context allowLinking="true">
<Resource
	name="jdbc/jankokft"
	description="DB Connection"
	type="com.mchange.v2.c3p0.ComboPooledDataSource"
	factory="org.apache.naming.factory.BeanFactory"
	driverClass="oracle.jdbc.driver.OracleDriver"
	user="jankokft"
	password=""
	jdbcUrl="jdbc:oracle:thin:@10.0.2.111:1521:TSH1"
	maxPoolSize="30"
	maxIdleTime="10" />
</Context>

Eddigi hátránya, hogy az általam használt PSI Probe ezt az üzenetet
jeleníti meg, ha megnyitom ezt a date source-t:
This resource is misconfigured and runtime information is not available

Ez nem tudom, hogy minek köszönhető.

sirkalmi