[Javalist] DB horror

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2012. Feb. 23., Cs, 17:29:11 CET

Hali,

A DBCP egy különálló Apache projekt. Azt, hogy ez benne van/volt a
Tomcatben, nem tudom. Mi egy OSGi alapokon futó rendszerünkben
használtuk, amíg meg nem történt a baleset. Akkor találtuk meg a Tomcat
Poolt, ami a 7-esben alapból benne van, de bele lehet tenni 6-osba is,
vagy standalone alkalmazásba.

A PSI Probe-ot megnézem, hogy mi fán terem. Köszi.

Üdv,
Stivi