[Javalist] DB horror

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2012. Feb. 23., Cs, 17:42:22 CET

Esetleg egy plain ab? :-)
En mondjuk utalom ezt a tulajdonsagot az ab-ben, de ha az ab nem
ugyanazt a tartalmat kapja 1 valaszban, mint az elsoben, akkor azt
hibanak minositi, igy esetleg ki tudna szurni azokat az eseteket,
amikor mast adott vissza, mint amit kellene.
Amennyiben egy apache benchmarkkal a kezedben a staging szerverek
kozelebe engednek, egy probat talan meger.