[Javalist] Kezdo EJB/JSF - nem linkesedik a tábla

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Feb. 25., Szo, 11:07:23 CET

Sziasztok!

Elkezdtem ismerkedni a J2EE-vel, ugy gondoltam, hogy egy tutorial alapján
csinálok egy alap blogot. A
http://netbeans.dzone.com/articles/develop-java-ee-6-app-jsf2?page=0,7tutorial
jónak is tünt, most épp a linkelt lapon járok.

Ha jól értem, akkor azt kellene látnom, hogy az ID mezö linkké válik, és át
tudok lépni a details.xhtml-re. Én egy kicsit másképp neveztem el a
fájlokat, nem tudom, esetleg ez okozhatja-e a gondot, mindenesetre nekem
semmiböl nem lesz link, és átlépni se tudok sehogy az article.xhtml-re
(nálam ez a neve a formnak). A forrásaim itt vannak:
https://gist.github.com/e0609ad78db794a0ec81 Ha valami kell, szóljatok, és
frissítem a gistet, de mivel abszolut kezdö vagyok, gözöm nincs, mi kéne
még bele.

Ami eddig van, és müködik:
 - Van egy EJB-m, ArticleSessionBean, ö kezelgeti a cuccokat, ahogy értem
 - A listázás tökéletesen megy, a NetBeans által generált kódba csak
annyira nyúltam bele, hogy a két dátum oszlop fejlécébe tettem 1-1 szóközt,
illetve a dátumformátumot átírtam valami olyanra, amiröl tudom is, hogy mit
csinál (nem szeretem az angol stílusút). Ja, és az ID mezö fejlécét
nagybetüsítettem.

Kérlek, segítsetek, hogy mit ronthatok el... Szerintem valami alap dolgot
bénázok el, csak nem tudom, mit...

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621