[Javalist] Kezdo EJB/JSF - nem linkesedik a tábla

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Feb. 25., Szo, 12:10:47 CET

A jsf-et nézve nekem is mindig ez volt az érzésem :)
Apropó, csináljunk egy "javalista olvasók/irók kedvenc web keretrendszere"
szavazást? :)

On 2012.02.25. 12:04, "György Szimeonov" <szimeonov.gy at gmail.com> wrote:

Beginning Java EE 6 Platform
with GlassFish 3 From Novice to Professional

Sztem ez nem rossz könyv, bár nem emlékszem pontosan régen olvastam :)

A JSF nem egy túl komplikált technológia. Inkább a rá épülő
keretrendszereket szívás használni (PrimeFaces, IceFaces...).
EJB nagyobb falat lesz :)

Egyébként csak tanulás miatt vagy projekten akarod használni? Ha projekten
és egy minden igényt kielégítő RIA-s alkalmazás kell akkor hagyd ki, csak a
szívás lesz vele. Komplex dolgokat nem könnyű vele megcsinálni.