[Javalist] Kezdo EJB/JSF - nem linkesedik a tábla

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Feb. 25., Szo, 12:58:37 CET

Nekem eddig alapvetoen tetszik a JSF filozofiaja, bar meg nem ismerek
minden reszletet.

Egyebkent nem, nem projekthez kell, csak tanulasi celzattal. Hogy legalabb
lassak ilyet. Az EJB az olyan tetszos-fele, a JPA-t mar hasznaltam belole
J2SE projektben, es bejott, amit sajnalok, hogy az SQLite backendek olyan
kis benacskak.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621