[Javalist] 'Pattern'

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Jan. 3., K, 16:30:38 CET

Ez csak azokat veszi ki, ahol az aposztróf közvetlenül a : előtt vagy mögötte van. A ' barmi : barmi ' esetén nem.

A look ahead és look back patternekkel az a ban, hogy lehet előtte és utána is ', csak a paritást is számolnia kellene. Ezért én sem küzdenék sokáig pattern-nel, inkább szétvágnám a stringet, utána keresnék, és aztán összefűzném.

Amúgy mire kell?

--
Verhás Péter
ügyvezető