[Javalist] 'Pattern'

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Jan. 3., K, 16:55:59 CET

Az első és utolsó emailed között eltelt 19 perc (eddig), ennél hamarabb tudtál volna írni egy static metódust amelyik elvégzi neked ezt az egyszerű mutatványt. Pattern.compile(..).... helyett aztán használhatnád ezt a metódust nagyjából ugyanúgy.

Amúgy miért nem jó a ?, miért kell helyette :?

István Ketler
Team Leader

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Development Center Pest
- Team "Schedule & Revenue Management"
- Team "Business Intelligence & Database Solutions"
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815