[Javalist] OFF: 'Pattern'

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2012. Jan. 4., Sze, 10:04:03 CET

Igazából nem értem a problémádat.

Nekem van egy működő, általam írt rendszerem ami JDBC-re épül de annál kényelmesebben tud adatbázis műveleteket végezni.

Az egyik általam "apró"-nak nevezett hiányossága ez az apósztrófon belüli változó/nem változó felismerés.

A probléma valóban elég ritkán jön elő, annyira ritkán hogy úgy gondoltam akkor érdemes vele foglalkoznom

ha csupán a pattern-t kellene átfogalmazni. Ezért kérdeztelek titeket, de úgy látom a sokszori levélváltásból

hogy csupán a pattern átfogalmazásával erre nincs megoldás.

Mindenesetre köszi az észrevételeket, szerintem nem ér annyit az egész hogy ebben a témában többet írjunk.