[Javalist] REST és adattípusok

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jan. 16., H, 16:27:27 CET

Folyamatosan az porog az agyamban, hogy nem biztos, hogy jo az irany,
amerre megyunk.

Hadd kozelitsem meg a problemat logikusan.

Szoval, van egy objektumunk, mondjuk a StuffDTO, ehhez tartozik valami
szam, nevezzuk magicNumber-nek. Ezt miert kulon taroljuk tole / kuldjuk el?
Ha ez egy generalt ertek, akkor valahogyan bele lehetne nyomni a DTO-ba, ha
pedig db-bol jon, akkor miert nem a DTO adja vissza?

A kerdest arra probalom kihegyezni, hogy miert kell a magicNumber-nek
egyszerre, de megis kulon lemenni az objektummal, miert nem jo az, ha az
objektum maga keres infot es mondja meg a magicNumber erteket. Valami vagy
odatartozik, vagy nem tartozik oda, atmenet nem igazan van.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu