[Javalist] REST és adattípusok

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2012. Jan. 17., K, 00:23:52 CET

2012/1/16 Böszörményi Péter <zmblevlist at gmail.com>

> Es a kliens roppant bonyolult kodja:
> public class Main {
>
>        public static void main(String[] args) throws Exception {
>                ITestRest test = ProxyFactory.create(ITestRest.**class, "
> http://localhost:8080/**resttest <http://localhost:8080/resttest>");
>                System.out.println(test.alma()**);
>
>        }
> }

Köszönöm szépen a kódot! :) A kérdésem, hogy ki is próbáltad? Működik?
Nálam a kliens másképpen néz ki és egyáltalán nem megy az istenadta! De
találtam valami érdekeset a doksiban. Ha nem ClientResponse<T> objektummal
tér vissza a kliens hívása, akkor
org.jboss.resteasy.client.ClientResponseFailure
lesz belőle.

http://docs.jboss.org/resteasy/docs/2.3.0.GA/userguide/html/RESTEasy_Client_Framework.html#Client_error_handling

De ha ClientResponse<T> objektummal térek vissza, akkor meg a következő
hibát kapom:
MessageBodyReader of content-type text/html;charset="utf-8"  and ...

Itt adtam fel a Resteasy Client Frameworköt. De szerver oldalon marad, mert
ha már ott van a jboss-ban, akkor legyen az használva. Kliens oldalon a
Jersey kliensét használom és ott már megkapom az adatokat String formában
és át fogom tudni őket alakítani gsonnal arra, amire akarom. Ez lesz a
reggel projektje.

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget és az építő gondolatokat! :)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --