[Javalist] Tomcat cache

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2012. Jan. 18., Sze, 13:23:41 CET

Sziasztok!

Nem kapcsolódik szorosan a témához, de fontos. Ezt a Tomcat verziót
nagyon sürgősen kukázd. Súlyos ClassLoader szinkronzációs bugok vannak
benne, amik 3rd party libek használatakor jöhetnek elő nagyobb terhelés
alatt. Ilyenkor az egész Tomcat beáll, és nincs kiszolgálás. Nem fogod
szeretni az éjjel bejövő riasztásokat, hogy áll site-od.

Üdv,
Stivi