[Javalist] REST és adattípusok

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2012. Jan. 19., Cs, 11:15:16 CET

2012/1/17 Böszörményi Péter <zmblevlist at gmail.com>

> Amit irtam, az mukodo kod, stock 6.1-es JBossal.

Akkor fogalmam sincsen, hogy mi kutyafüle lehet nálam! Ennek ellenére
sikerült megoldani. A jboss-ban maradt a resteasy, de kliens oldalon
jerse-client van és minden esetben string -et (szerializált ArrayList)
kapok vissza és ezt alakítom át gson -nel olyanra, ami éppen kell nekem.

Köszönöm a segítséget mindenkinek és a gondolatébresztő hozzászólásokat! :)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --