[Javalist] play / c3p0pooledconn ...

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2012. Jan. 24., K, 23:15:06 CET

kiprobaltam -XX:-UseCompressedOops kapcsoloval, remote debug, szepen
hasal igy is

Internal Error (synchronizer.cpp:1401), pid=23812, tid=139974289278720
#  guarantee(mid->header()->is_neutral()) failed: invariant
#
# JRE version: 6.0_30-b12
# Java VM: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (20.5-b03 mixed mode linux-amd64 )

ez most sun jdk, de probaltam jrockit-el is, openjdk meg nem volt..
eddig csak a bajom volt vele, de egy probat meger..